Cumartesi, Aralık 30, 2006

Ya olduğun gibi görün, ya da göründüğün gibi ol!

Bir arkadaşım "günlüğüne daha fazla resmini koy" diye tavsiyede bulunmuştu. Buyurun!

Kimliklerimde yukarıdaki gibi bir görüntü arz etmekteyim. Kazakistan daimi oturum belgesinin (Vid Na jitelstvo) nasıl bir şey olduğunu merak edenler, solda üstte benimkini görebilirsiniz. Sağdaki malum "kafa kağıdı", o zamanlar gözlük kullanıyordum. Altta solda Türk pasaportumdaki halim, sağda ise Rusya'dan aldığım sürücü belgemdeki suretim var. Rusya ehliyetim Kazakistan'da geçerli sayılıyor. Bugüne kadar sorun yaşamadım.



Gökhan Bey'in lokantası Elit Rose'ada (eski Vizit). Yüzümün güldüğüne bakılırsa muhtemelen güzel bir yemek sonrası...

Posted by Picasa
Bir ara saç uzatmaya heves etmiştim...

Sonra bir his geldi ve...

Hiç yorum yok: